06.10.2021

BURS BAŞVURULARIMIZ BAŞLAMIŞTIR

PINARBAŞI İLÇE MÜFTÜLÜĞÜ

 

BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

 

Öğrenci Belgesi (e devletten alınabilir)

Transkript (e devletten alınabilir, hazırlık okuyanlar geçti belgesini, ara sınıflar transkriptlerini)

Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

Anne Maaş Bordrosu (anne çalışıyorsa, anne esnaf ise vergi levhası fotokopisi)

Baba Maaş Bordrosu (baba çalışıyorsa, baba esnaf ise vergi levhası fotokopisi)

Baba SGK Kaydı Yoktur Belgesi (baba çalışmıyorsa e-devletten sgk kaydı yoktur belgesi)

Anne SGK Kaydı Yoktur Belgesi (anne çalışmıyorsa e-devletten sgk kaydı yoktur belgesi)

Yükseköğrenim Şube Burs Başvuru Formu (Forma sayfanın altından ulaşabilirsiniz.)

İstenilen evraklar taratılıp PDF halinde Müftülük kurumsal kastamonu.pinarbasi@diyanet.gov.tr e-posta adresimize mail atılacaktır. Burs almaya hak kazanan öğrencilerden daha sonra bu belgelerin asılları istenecektir.

Son Başvuru Tarihi:           05/11/2021

 

Not: Burs başvurularımız sadece Kastamonu/Pınarbaşı nüfusuna kayıtlı olan ve en az 4 yıllık lisans okuyan öğrencilerimizi kapsamaktadır.